Co wy wiecie o pozycjonowaniu

usługą. Większość właścicieli firm zdaje sobie sprawę co to jest i do czego służy. Nie ma zaskoczenia - internet gra coraz ważniejszą rolę w naszym życiu, odbija się to również w biznesie. Pisałam już kiedyś o SEO jak o formie

Co wy wiecie o pozycjonowaniu
Pozycjonowanie staje się ostatnio coraz popularniejszą usługą. Większość właścicieli firm zdaje...
Pozycjonowanie staje się ostatnio coraz popularniejszą usługą. Większość właścicieli firm zdaje sobie sprawę co to jest i do czego służy. Nie ma zaskoczenia - internet gra coraz ważniejszą rolę w naszym życiu, odbija się to również w biznesie.

Pisałam już kiedyś o SEO jak o formie reklamy. To jednak duże uproszczenie tematu - SEO jest czymś znacznie szerszym i czymś znacznie bardziej korzystnym. Nie trzeba już tworzyć tego rodzaju analogii, ponieważ wielu przedsiębiorców już wie, że bez dobrego pozycjonowania ani rusz.

Wątek wydaje się być wyeksploatowany. Bo definicja SEO jest prosta i jednoznaczna. Jednak ciągle mówimy o podstawach i punkcie widzenia klienta, a nie pozycjonera.

A z punktu widzenia specjalisty SEO nie jest tak różowo. Z jednej strony jest coraz więcej potencjalnych klientów, ale z drugiej powoduje to wzrost konkurencyjności. Problematyczne staje się oferowanie pozycjonowania w dobrej cenie, nie można tez obiecać klientowi szybkiego wzrostu. Branża się zmienia, i trzeba pogodzić się z faktem, że nie wszystkie firmy te zmiany przetrwają.