Kilka słów o SEO z drugiej strony barykady

o giganta - wyszukiwarki Google. Dlaczego SEO SUCKS? Ano dlatego, że o Google coraz częściej pisze się, jak o kolosie na glinianych nogach. Niektóre działania tej korporacji są całkiem...O SEO, czyli w którą stronę zmierza Googl

Kilka słów o SEO z drugiej strony barykady O SEO, czyli w którą stronę zmierza Google? Pozycjonowanie to naprawdę nie jest taka super dziedzina. Z jednej strony całkiem wysokie i zadowalające zarobki, ale z drugiej kompleta zależność od jednego giganta - wyszukiwarki Google. Dlaczego SEO SUCKS? Ano dlatego, że o Google coraz częściej pisze się, jak o kolosie na glinianych nogach. Niektóre działania tej korporacji są całkiem...O SEO, czyli w którą stronę zmierza Google? Pozycjonowanie to naprawdę nie jest taka super dziedzina. Z jednej strony całkiem wysokie i zadowalające zarobki, ale z drugiej kompleta zależność od jednego giganta - wyszukiwarki Google. Dlaczego SEO SUCKS?

Ano dlatego, że o Google coraz częściej pisze się, jak o kolosie na glinianych nogach. Niektóre działania tej korporacji są całkiem kontrowersyjne i nie wpływają dobrze na PR (jak współpraca z CIA w sprawie danych użytkowników).

Jednak w branży pozycjonowania to już jest istny pogrom. Mówi się, że Google ma za słabe wyniki w swojej sieci reklamowej i z tego powodu w głowach zarządu rodzą się mroczne pomysły na algorytmy, które trzęsą całą branżą pozycjonowania. Tak, specjalista SEO to ktoś, kto budzi się w środku nocy, zlany potem, bo przyśnił mu się update Google. Brzmi jak żart? Pewnie dla niektórych tak. Ale jeżeli to twoja praca, i nagle z dnia na dzień strony twoich klientów tracą pozycje, to ty tracisz pieniądze. I często tych klientów.

Z pozycjonowaniem jest trochę jak z giełdą. Zarobić można dużo, ale z dnia na dzień można też wszystko stracić. To naprawdę nie jest taka fajna praca!