Kilka słów o SEO z drugiej strony barykady

nie z punktu widzenia pozycjonera to nie jest taka prosta sprawa. Wielu właścicieli firm nie rozumie, dlaczego nie ma błyskawicznym efektów, lub dlaczego to tyle kosztuje. Trzeba zrozumieć jedną prostą rzecz - to, że SEO jest cor

Kilka słów o SEO z drugiej strony barykady
Pozycjonowanie z punktu widzenia pozycjonera to nie jest taka prosta sprawa. Wielu właścicieli firm nie rozumie, dlaczego nie ma błyskawicznym...
Pozycjonowanie z punktu widzenia pozycjonera to nie jest taka prosta sprawa. Wielu właścicieli firm nie rozumie, dlaczego nie ma błyskawicznym efektów, lub dlaczego to tyle kosztuje.

Trzeba zrozumieć jedną prostą rzecz - to, że SEO jest coraz bardziej powszechne i staje się czymś tak oczywistym dla firmy, jak posiadanie strony internetowej, ma to swoje dobre i złe strony.

Wiadomo, że pozytywne jest to, że zwiększa się liczba potencjalnych klientów. Za tym jednak zwiększa się także ilość firm świadczących tego rodzaju usługi, co czasami wypada całkiem zabawnie. Pozycjonowanie dopisują sobie do listy świadczonych usług prawie wszyscy, którzy zajmują się czymkolwiek związanym z internetem. Albo i nie związanym. Bo jeszcze rozumiem firmy zajmujące się stronami, lub prowadzeniem fejsbukowych fanpejdży. Ale... Poligrafia? Naprawdę? Tak - naprawdę.

Więc teraz jest czas, żeby spojrzeć na złe strony popularności usługi. A jest nią wzrost konkurencji w Google. Firmom się wydaje, że SEO nie może być drogie. Cóż - może na jakieś wyjątkowo mało konkurencyjne frazy da się niedrogo. Ale takich jest już coraz mniej. Szkoda, bo prowadzi to do niezdrowej konkurencji cenowej, która tak naprawdę nie jest korzystna dla nikogo.